راه اندازی کنفرانس فرهنگ شهرنشینی برای رقابت طرح های تقویتی در این راستا

Anonymous (not verified)
یکشنبه ۱۳۹۹/۹/۲ - ۱۴:۱۳
Launching an urban culture conference to compete for reinforcement projects in this regard

کنفرانس فرهنگ شهرنشینی از جانب اداره شاروالی هرات برای رقابت طرح‌های تقویت فرهنگ شهرنشینی که از سوی پوهنتون‌های دولتی و خصوصی ارائه گردیدند، برگزار شد.

این کنفرانس که از سوی ریاست حکومتداری شهری اداره شاروالی هرات با اشتراک نمایندگان، اساتید و مسئولان مقام ولایت، پوهنتون‌های دولتی و خصوصی هرات، معاون و اعضای بورد مشورتی و ریاست اطلاعات و فرهنگ برگزار گردیده بود، براساس هدایت اداره مستقل ارگان‌های محلی ج.ا.ا به‌منظور انتخاب و اجرایی نمودن بهترین طرح رقابتی از پنج ولایت کشور در چارچوب تقویت فرهنگ شهرنشینی راه‌اندازی شده و از هر ولایت سه طرح نهایی شده، به رقابت گذاشته می‌شوند تا ازین میان یک طرح عمومی در تمامی ولایات با همکاری ادارات ذیربط به مرحلۀ اجرایی برسند.

در این کنفرانس هیئت ژوری که متشکل از نمایندگان پوهنتون هرات (دولتی)، پوهنتون‌های خصوصی، معاون بورد مشورتی و کارشناس امور شاروالی‌های مقام ولایت می‌باشند، طرح‌های ۷ پوهنتون دولتی و خصوصی هرات را بررسی نموده و قرار است از میان این طرح‌ها، ۳ طرح برتر تقویت فرهنگ شهرنشینی را انتخاب و در کنفرانس ملی فرهنگ شهرنشینی ارائه بدارند.

گفتنی‌ست؛ طرح‌هایی تحت عناوین مختلف برای تقویت فرهنگ شهرنشینی از سوی پوهنتون هرات، جامی، کاردان شرق، الغیاث و کهکشان شرق از میان ۱۹ پوهنتون و انستیتوت ولایت هرات در این کنفرانس ارائه شده است.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۸:۲۲
Background image

معرفی و آغاز به کار رئیس جدید حکومت داری شهری به همکارانش از سوی شاروال هرات و هیئت همراه اش

مولوی عبدالاحد خیرخواه به حیث رئیس جدید حکومت داری شهری شاروالی هرات از سوی الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب شاروال هرات، مولوی جلال الدین حقدوست معاون شاروالی و شماری دیگر از مسئولان بخش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

افتتاح آغاز کار اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات واقع در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ هرات

کار پروژه اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ شهر به هزینه بیش از ۳۲ میلیون افغانی از بودجه ذخیروی شاروالی از سوی  الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۴ - ۱۲:۵
Background image

تطبیق پلان عملیاتی کمیسیون نظم شهری در ساحات مختلف شهر

باحضورداشت مسئولان و پرسنل تنظیم و امور مارکت‌ها، پولیس واحد انضباط شهری، مدیریت عمومی ترافیک سد معابر ساحات پل کارآباد، نمبریک، تانک مرکز و سرک جکان به گونه کامل پاکسازی گردید.

گفتنیس. . .

BACK TO NEWS