نشست هماهنگی تنظیم امور بازارها در اداره شاروالی هرات

Anonymous (not verified)
شنبه ۱۳۹۹/۹/۱ - ۱۰:۷
Coordination meeting of market affairs in Herat Municipality

سیدافغان افغان رئیس خدمات تخنیکی و مسلکی اداره شاروالی هرات همراه با مسئولان مدیریت‌های واحد انظباط شهری و تنظیم امور مارکت‌ها طی نشستی پیرامون نظم‌دهی به بساط‌داران، چرخداران و دست‌فروشان بحث و گفتگو نمودند.

در این نشست؛ کارکنان پولیس تحصیلدار مشکلات فراروی‌شان و نیز تأخیر در حصۀ پرداخت اضافه‌کاری‌های ماهوار خویش را به سمع رئیس و مسئولان ریاست خدمات تخنیکی و مسلکی این اداره رسانده و خواهان توجه در این راستا گردیدند.

همچنان رئیس خدمات تخنیکی و مسلکی این اداره همزمان با معرفی سیدمبین سادات به صفت مدیر عمومی واحد انظباط شهری اداره شاروالی هرات، وضعیت بی‌نظمی در شماری از بازارهای شهر را به‌دلیل بی‌توجهی اصناف تأسف‌بار دانسته و به مسئولان واحد انظباط شهری و تنظیم امور مارکت‌ها هدایت داد تا در قسمت نظم‌دهی به بساط‌داران، چرخداران و دست‌فروشان اقدامات جدی مطابق به یک پلان منظم روی دست گیرند.
آقای افغان هرگونه کوتاهی در وظیفه و یا برخورد نامناسب شماری از اصناف با کارکنان واحد انظباط شهری و امور تنظیم امور مارکت‌ها را غیرقابل قبول عنوان نموده و از حمایت هیئت رهبری این اداره برای نظم‌دهی به بازارهای مزدحم شهر سخن گفت.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۸:۲۲
Background image

معرفی و آغاز به کار رئیس جدید حکومت داری شهری به همکارانش از سوی شاروال هرات و هیئت همراه اش

مولوی عبدالاحد خیرخواه به حیث رئیس جدید حکومت داری شهری شاروالی هرات از سوی الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب شاروال هرات، مولوی جلال الدین حقدوست معاون شاروالی و شماری دیگر از مسئولان بخش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

افتتاح آغاز کار اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات واقع در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ هرات

کار پروژه اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ شهر به هزینه بیش از ۳۲ میلیون افغانی از بودجه ذخیروی شاروالی از سوی  الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۴ - ۱۲:۵
Background image

تطبیق پلان عملیاتی کمیسیون نظم شهری در ساحات مختلف شهر

باحضورداشت مسئولان و پرسنل تنظیم و امور مارکت‌ها، پولیس واحد انضباط شهری، مدیریت عمومی ترافیک سد معابر ساحات پل کارآباد، نمبریک، تانک مرکز و سرک جکان به گونه کامل پاکسازی گردید.

گفتنیس. . .

BACK TO NEWS