نشست معین شاروالی های اداره ارگان های محلی با مسئولان بخش های تخنیکی اداره شاروالی و مؤسسات همکار

Anonymous (not verified)
شنبه ۱۳۹۹/۷/۲۶ - ۱۶:۴۰
Meeting of the Municipal Organizations with the officials of the technical departments of the Municipal Administration and partner organizations

محترم روح‌الله نیازی معین شاروالی‌های اداره مستقل ارگان‌های محلی کشور و غلام حضرت مشفق شاروال هرات در نشستی مشترک همراه با مسئولان بخش‌های تخنیکی اداره شاروالی و مؤسسات همکار با اداره شاروالی، پیرامون انسجام دهی و هماهنگی بهتر امور انکشافی در سطح شهر هرات گفتگو نمودند.

محترم روح‌الله نیازی معین شاروالی‌ها؛ هماهنگی درست و انسجام امور مشترک را ثمرۀ انکشاف معیاری و پیشرفت قابل قبول شهرها دانسته و از مسئولان تخنیکی اداره شاروالی و مؤسسات همکار با این اداره خواست تا در تمامی عرصه‌ها برای تطبیق پروژه‌های انکشافی گام بردارند.
آقای نیازی پروژه‌های بزرگ تطبیق شده در شهر هرات را که طی سال‌های اخیر برای رفع مشکلات شهروندان به پایۀ اکمال رسیده، قابل ملاحظه دانسته و آرزومند تداوم این تلاش‌ها و زحمات بیشتر از سوی هیئت رهبری و مسئولان اداره شاروالی در این عرصه گردید.

در ادامه غلام حضرت مشفق شاروال هرات زحمات مشترک مسئولان بخش‌های تخنیکی و مؤسسات همکار با اداره شاروالی را تأثیرگذار عنوان نموده و بر هماهنگی امور مشترک این بخش‌ها تأکید نمود.
شاروال هرات انکشاف معیاری، تطبیق درست و تأمین شفافیت را در عرصه‌های انکشافی و اجتماعی شهر از جمله اولویت‌های کاری یاد نموده و هیئت رهبری این اداره متعهد به خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان خطاب نمود.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۸:۲۲
Background image

معرفی و آغاز به کار رئیس جدید حکومت داری شهری به همکارانش از سوی شاروال هرات و هیئت همراه اش

مولوی عبدالاحد خیرخواه به حیث رئیس جدید حکومت داری شهری شاروالی هرات از سوی الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب شاروال هرات، مولوی جلال الدین حقدوست معاون شاروالی و شماری دیگر از مسئولان بخش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

افتتاح آغاز کار اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات واقع در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ هرات

کار پروژه اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ شهر به هزینه بیش از ۳۲ میلیون افغانی از بودجه ذخیروی شاروالی از سوی  الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۴ - ۱۲:۵
Background image

تطبیق پلان عملیاتی کمیسیون نظم شهری در ساحات مختلف شهر

باحضورداشت مسئولان و پرسنل تنظیم و امور مارکت‌ها، پولیس واحد انضباط شهری، مدیریت عمومی ترافیک سد معابر ساحات پل کارآباد، نمبریک، تانک مرکز و سرک جکان به گونه کامل پاکسازی گردید.

گفتنیس. . .

BACK TO NEWS