معرفی و آغاز به کار الحاج ملا نعمت الله حسن به عنوان شاروال جدید هرات

web_admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ - ۷:۲۴
معارفه

حسب حکم عالیقدر امیرالمؤمنین شیخ مولوی هبت الله آخوندزاده، الحاج ملا نعمت الله حسن به حیث شاروال جدید هرات از سوی شیخ الحدیث مولانا نوراحمد اسلام جار والی هرات به همکاران‌اش معرفی و به کارش آغاز نمود.

محترم مولانا اسلام جار والی هرات ضمن عرض تبریکی و خوشامدگویی به شاروال جدید هرات،  از کاکرد‌های سایر شاروالان به‌ویژه الحاج ملا عبدالرازق راشد شاروال اسبق این اداره تقدیر نموده و اظهار داشت که آقای راشد در امر توسعه و انکشاف شهر هرات از هیچ گونه تلاش دریغ نورزید.

شیخ الحدیث  اسلام جار والی هرات در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت که فعالیت‌ها و دستاوردهای شاروالی هرات در دو سال گذشته چشم‌گیر بوده و سبب خوشحالی مردم افغانستان به ویژه مردم هرات شده است.

از سوی دیگر الحاج مولوی جلال الدین حقدوست معاون اداره شاروالی هرات و استاد محمد جاوید مایار رئیس حکومت داری شهری در صحبت‌های خود ضمن عرض پیام خوشامدگویی و تبریکی برای شاروال جدید و هیأت همراه شأن در وظیفه محوله برای شان آرزوی موفقیت نمودند.

آنان هم‌چنان از تلاش‌های بی‌وقفه حاجی صاحب راشد شاروال اسبق هرات ابراز امتنان نموده  و با دیگر حمایت و همکاری همه جانبه شان را با شاروال جدید اعلام نمودند.

در همین حال الحاج ملا نعمت الله حسن شاروال جدید هرات در صحبت‌های خود اظهارداشت که تغییر و تبدیل در نظام امارت اسلامی یک اصل است و همه مسئولان و کارمندان باید در امر خدمت‌گذاری و خدمات رسانی برای مردم تلاش نمایند.

شاروال هرات هم‌چنان بر هماهنگی بیشتر میان مسئولان و کارمندان بخش‌های مختلف شاروالی تأکید نموده و از آنان خواست در اجرای وظایف محوله به گونه صادقانه تلاش نمایند.

قابل یاد آوریست که شاروال جدید هرات قبلا به حیث شاروال ولایت کندهار وظیفه اجرا نموده است.

 

معارفهمعارفهمعارفهمعارفهمعارفه

 

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۸:۲۲
Background image

معرفی و آغاز به کار رئیس جدید حکومت داری شهری به همکارانش از سوی شاروال هرات و هیئت همراه اش

مولوی عبدالاحد خیرخواه به حیث رئیس جدید حکومت داری شهری شاروالی هرات از سوی الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب شاروال هرات، مولوی جلال الدین حقدوست معاون شاروالی و شماری دیگر از مسئولان بخش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

افتتاح آغاز کار اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات واقع در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ هرات

کار پروژه اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ شهر به هزینه بیش از ۳۲ میلیون افغانی از بودجه ذخیروی شاروالی از سوی  الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۴ - ۱۲:۵
Background image

تطبیق پلان عملیاتی کمیسیون نظم شهری در ساحات مختلف شهر

باحضورداشت مسئولان و پرسنل تنظیم و امور مارکت‌ها، پولیس واحد انضباط شهری، مدیریت عمومی ترافیک سد معابر ساحات پل کارآباد، نمبریک، تانک مرکز و سرک جکان به گونه کامل پاکسازی گردید.

گفتنیس. . .

BACK TO NEWS