معرفی برنامۀ سرمایه‌گذاری شهری (CIP) به مسئولان و انجینیران ریاست خدمات تخنیکی و مسلکی اداره شاروالی هرات

Anonymous (not verified)
یکشنبه ۱۳۹۹/۶/۲۳ - ۱۵:۵۲
Introducing the Urban Investment Program (CIP) to the officials and engineers of the Technical and Professional Services Department of Herat Municipality

مسئولان برنامۀ سرمایه‌گذاری شهری (City Investment Projects) در بانک جهانی در نشستی با حضورداشت غلام حضرت مشفق شاروال هرات، هدف از راه‌اندازی این برنامه را در شهر هرات معرفی نمودند.

برنامۀ سرمایه‌گذاری شهری (CIP) به هدف تقویت بنیادی و تأمین مالی زیرساخت‌های شهرهای بزرگ افغانستان از سوی بانک جهانی راه‌اندازی شده و طی ۵ سال آینده قرار است ازین طریق به ارزش مجموعی ۳۵ میلیون دالر در ۴ بخش عمده همانند تطبیق پروژه‌های انکشافی و زیربنائی شهری، تقویت چارچوب مالی، مدیریت تطبیق پروژه‌ها و بهبود چارچوب مدیریت شاروالی هرات به مصرف برسد.

غلام حضرت مشفق شاروال هرات نقش برنامۀ سرمایه‌گذاری شهری (CIP) را در راستای انکشاف زیربناهای شهر و بهبود عملکرد سیستم مدیریتی اداره شاروالی حیاتی دانسته و تأکید ورزید که بخش‌های تخنیکی و مالی این اداره بایستی برای تسهیل آن همگام با برنامۀ سرمایه‌گذاری شهری تلاش نمایند.
شاروال هرات به عموم انجینیران و مسئولان ریاست خدمات تخنیکی و مسلکی هدایت داد تا برای تطبیق هرچه زودتر پروژه‌های عام المنفعه‌ی این برنامه از جدیت بکار گرفته و روند کاری این برنامه را تسریع بخشند.

در ادامه غلام قادر رسولی هماهنگ‌کنندۀ برنامۀ سرمایه‌گذاری شهری (CIP) در قدم نخست از آماده‌سازی چندین پروژه انکشافی و زیربنایی به ارزش ۱۰ میلیون دالر در قسمت پروژه‌های اولویت‌بندی شدۀ شهر هرات سخن گفته، اظهار داشت که شماری از این پروژه‌ها (آسفالت خیابان‌ها در نواحی سوم و ششم) در شهر هرات آغاز شده و عنقریب متباقی این پروژه‌ها (آسفالت خیابان‌ها در نواحی مختلف، تنویر جاده‌ها و ...) شروع خواهند شد.
هماهنگ‌کنندۀ برنامۀ سرمایه‌گذاری شهری (CIP) همچنان از آغاز به‌کار پروژه (EZ-Kar) برای اشتغال‌زائی به شهروندان بی‌بضاعت سخن گفته و نیز نوید داد که قراراست این برنامه در کنار برنامۀ (CIP) به ارزش ۴ میلیون دالر پروژه‌های آسفالت سرک، اعمار پُل، آب‌رسانی، توسعه و بهبود فضای سبز، تنویر جاده‌ها و اعمار کانال‌ها را در ۱۵ ناحیه شهری تطبیق نماید.

Introducing the Urban Investment Program (CIP) to the officials and engineers of the Technical and Professional Services Department of Herat Municipality

 

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۸:۲۲
Background image

معرفی و آغاز به کار رئیس جدید حکومت داری شهری به همکارانش از سوی شاروال هرات و هیئت همراه اش

مولوی عبدالاحد خیرخواه به حیث رئیس جدید حکومت داری شهری شاروالی هرات از سوی الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب شاروال هرات، مولوی جلال الدین حقدوست معاون شاروالی و شماری دیگر از مسئولان بخش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

افتتاح آغاز کار اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات واقع در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ هرات

کار پروژه اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ شهر به هزینه بیش از ۳۲ میلیون افغانی از بودجه ذخیروی شاروالی از سوی  الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۴ - ۱۲:۵
Background image

تطبیق پلان عملیاتی کمیسیون نظم شهری در ساحات مختلف شهر

باحضورداشت مسئولان و پرسنل تنظیم و امور مارکت‌ها، پولیس واحد انضباط شهری، مدیریت عمومی ترافیک سد معابر ساحات پل کارآباد، نمبریک، تانک مرکز و سرک جکان به گونه کامل پاکسازی گردید.

گفتنیس. . .

BACK TO NEWS