شاروال هرات: مندوی های فروش مواد ارتزاقی به خاطر رفع نیازمندی های شهروندان و جلوگیری از احتکار می توانند فعالیت های خویش را با رعایت موارد صحی ادامه دهند

Anonymous (not verified)
شنبه ۱۳۹۹/۱/۹ - ۱۰:۴۲
Herat mayor: Mandavis for sale of foods can continue their activities with due diligence to meet the needs of citizens and prevent hoarding

غلام حضرت مشفق شاروال هرات همراه با عبدالرحمن مولوی‌زاده معاون شورای مشورتی این اداره، عبدالودود فیض‌زاده رئیس اتاق اصناف و پیشه‌وران و اعضای اتحادیه علافان این ولایت ضمن بازدید از مندوی‌های فروش مواد غذایی، اظهار داشت که مندوی‌های فروش مواد ارتزاقی و یا مواد غذایی می‌توانند با رعایت جدی موارد صحی به فعالیت‌های خود ادامه دهند.
شاروال هرات فعالیت‌های مندوی‌های فروش مواد ارتزاقی و غذایی را جهت رفع مشکلات شهروندان ضروری دانسته و این اقدام را به‌خاطر جلوگیری از احتکار و گران‌فروشی نیز مؤثر عنوان نمود.
آقای مشفق همچنان از جدیت اداره شاروالی در امر جلوگیری از احتکار سخن گفته و از عموم دکانداران مندوی‌های سطح شهر خواست تا مواد ارتزاقی مورد ضرورت را مطابق به نرخ مناسب و تثبیت شده، به شهروندان بفروش برسانند.
در ادامه عبدالرحمن مولوی‌زاده معاون شورای مشورتی شهر و عبدالودود فیض‌زاده رئیس اتاق اصناف و پیشه‌وران این ولایت از نظارت و همکاری این دو نهاد مردمی در این راستا اعلام همکاری نمودند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۸:۲۲
Background image

معرفی و آغاز به کار رئیس جدید حکومت داری شهری به همکارانش از سوی شاروال هرات و هیئت همراه اش

مولوی عبدالاحد خیرخواه به حیث رئیس جدید حکومت داری شهری شاروالی هرات از سوی الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب شاروال هرات، مولوی جلال الدین حقدوست معاون شاروالی و شماری دیگر از مسئولان بخش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

افتتاح آغاز کار اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات واقع در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ هرات

کار پروژه اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ شهر به هزینه بیش از ۳۲ میلیون افغانی از بودجه ذخیروی شاروالی از سوی  الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۴ - ۱۲:۵
Background image

تطبیق پلان عملیاتی کمیسیون نظم شهری در ساحات مختلف شهر

باحضورداشت مسئولان و پرسنل تنظیم و امور مارکت‌ها، پولیس واحد انضباط شهری، مدیریت عمومی ترافیک سد معابر ساحات پل کارآباد، نمبریک، تانک مرکز و سرک جکان به گونه کامل پاکسازی گردید.

گفتنیس. . .

BACK TO NEWS