دیدار سیدعظیم کبرزانی نماینده مردم در ولسی جرگه و بزرگان نواحی دوم و دهم شهر با شاروال هرات

Anonymous (not verified)
یکشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۸:۲۰
Seyyed Azim Kabrzani Meets People's Representative in Wolesi Jirga and Elders of Second and Tenth Districts with Herat Mayor

سیدعظیم کبرزانی نماینده مردم در ولسی جرگه، وکلای گذر و بزرگان نواحی دوم و دهم شهر در نشستی با غلام حضرت مشفق شاروال هرات، پیرامون مشکلات این نواحی گفتگو نمودند.
سیدعظیم کبرزانی نماینده مردم در ولسی جرگه اظهار داشت که خیابان دروازه قندهار از دیرزمانی‌ست که نیاز به ترمیم و بازسازی دارد و در این راستا خواهان توجه هیئت رهبری اداره شاروالی برای آسفالت مجدد این خیابان شد.
در همین حال غلام حضرت مشفق شاروال هرات همراه با حاضرین این نشست، از نزدیک با باشندگان اطراف خیابان دروازه قندهار دیدار نموده و بیان نمود که اسناد مربوطه این پروژه از جانب اداره شاروالی و مقام ولایت در گذشته تکمیل گردیده و به کمیسیون تدارکات ملی جهت منظوری فرستاده شده بود.
وی تصریح نمود که این پروسه به دلیل زمانگیر شدن، اداره شاروالی این پروژه را در چهار قسمت تقسیم نموده تا مطابق به صلاحیت مالی اداره محلی، آن را در اسرع وقت پس از منظوری بودجه خویش به مرحله اجراء بسپارد.

Seyyed Azim Kabrzani Meets People's Representative in Wolesi Jirga and Elders of Second and Tenth Districts with Herat Mayor

 

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۸:۲۲
Background image

معرفی و آغاز به کار رئیس جدید حکومت داری شهری به همکارانش از سوی شاروال هرات و هیئت همراه اش

مولوی عبدالاحد خیرخواه به حیث رئیس جدید حکومت داری شهری شاروالی هرات از سوی الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب شاروال هرات، مولوی جلال الدین حقدوست معاون شاروالی و شماری دیگر از مسئولان بخش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

افتتاح آغاز کار اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات واقع در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ هرات

کار پروژه اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ شهر به هزینه بیش از ۳۲ میلیون افغانی از بودجه ذخیروی شاروالی از سوی  الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۴ - ۱۲:۵
Background image

تطبیق پلان عملیاتی کمیسیون نظم شهری در ساحات مختلف شهر

باحضورداشت مسئولان و پرسنل تنظیم و امور مارکت‌ها، پولیس واحد انضباط شهری، مدیریت عمومی ترافیک سد معابر ساحات پل کارآباد، نمبریک، تانک مرکز و سرک جکان به گونه کامل پاکسازی گردید.

گفتنیس. . .

BACK TO NEWS