تداوم همکاری تخنیکی انجمن مهاجرین دانمارک با اداره شاروالی هرات

Anonymous (not verified)
چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۵۷
Continuation of technical cooperation of the Danish Refugee Association with the municipality

مسئولان انجمن مهاجرین دانمارک در دیدار با غلام حضرت مشفق شاروال هرات، از تداوم همکاری تخنیکی در سال میلادی 2020 با اداره شاروالی سخن گفتند.
آنان اظهار داشتند که در سال جدید این مؤسسه قرار است با طرح اشتغال‌زائی به تعداد 500 کارکن قراردادی دیگر را همانند سال گذشته در چهارچوب تشکیل این اداره برای مدت کوتاهی همراه با وسایل مورد نیاز استخدام نموده تا اداره شاروالی در بخش‌های تنظیف و سرسبزی شهر از آنان استحصال وظیفه نماید.
غلام حضرت مشفق شاروال هرات با ابراز خشنودی از تداوم همکاری‌های انجمن مهاجرین دانمارک (DRC)، فعالیت‌های سال گذشته این مؤسسه را مثبت ارزیابی نمود.
شاروال هرات ابراز امیدواری نمود که پس از دخیل نمودن نظریات هیئت رهبری اداره شاروالی در موافقت‌نامه انجمن مهاجرین دانمارک با اداره شاروالی، عملکرد این دور کارکنان قراردادی مؤفق‌تر خواهد بود.
انجمن مهاجرین دانمارک (DRC) سال گذشته در چهارچوب تشکیل اداره شاروالی شماری از باشندگان بی‌بضاعت را استخدام نموده و اداره شاروالی آنان در بخش‌های تنظیف و سرسبزی جهت پاکی، نظافت و سرسبزی بیشتر شهر توظیف کرد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۸:۲۲
Background image

معرفی و آغاز به کار رئیس جدید حکومت داری شهری به همکارانش از سوی شاروال هرات و هیئت همراه اش

مولوی عبدالاحد خیرخواه به حیث رئیس جدید حکومت داری شهری شاروالی هرات از سوی الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب شاروال هرات، مولوی جلال الدین حقدوست معاون شاروالی و شماری دیگر از مسئولان بخش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

افتتاح آغاز کار اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات واقع در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ هرات

کار پروژه اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ شهر به هزینه بیش از ۳۲ میلیون افغانی از بودجه ذخیروی شاروالی از سوی  الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۴ - ۱۲:۵
Background image

تطبیق پلان عملیاتی کمیسیون نظم شهری در ساحات مختلف شهر

باحضورداشت مسئولان و پرسنل تنظیم و امور مارکت‌ها، پولیس واحد انضباط شهری، مدیریت عمومی ترافیک سد معابر ساحات پل کارآباد، نمبریک، تانک مرکز و سرک جکان به گونه کامل پاکسازی گردید.

گفتنیس. . .

BACK TO NEWS