افتتاح چهارمین دور فعالیت بورد مشورتی اداره شاروالی هرات

Anonymous (not verified)
چهارشنبه ۱۳۹۹/۶/۲۶ - ۱۶:۱۳
Inauguration of the fourth round of activities of the Advisory Board of Herat Municipality

چهارمین دور فعالیت بورد مشورتی اداره شاروالی هرات طی محفلی با حضورداشت غلام حضرت مشفق شاروال هرات و رئیس بورد مشورتی، عبدالرحیم صالحی نماینده مردم در شورای ولایتی، منصور علیزی رئیس حکومتداری شهری، کارشناسان مقام ولایت و اداره شاروالی، شاروالان ولسوالی‌های ولایت هرات، رئیس انجمن وکلای گذر، اعضای جدید و اسبق بورد مشورتی، متنفذان، جوانان، زنان، خبرنگاران و مسئولان برنامه شَهَر افتتاح شد.

در این برنامه که به همکاری تخنیکی برنامه شَهَر راه‌اندازی گردیده بود، معاون اول، دوم و منشی بورد مشورتی اداره شاروالی براساس رأی دسته‌جمعی اعضای این بورد انتخاب شدند.
عبدالرحمن مولوی‌زاده به‌عنوان معاون اول، ملالی علوی منحیث معاون دوم و نیز غلام یحیی هاشمی منحیث منشی بورد مشورتی اداره شاروالی از سوی اعضای این بورد برگزیده شده و از برنامه‌های آیندۀ خود در بورد مشورتی این اداره سخن گفتند.

غلام حضرت مشفق شاروال هرات و رئیس بورد مشورتی با ابراز تبریکی به معاونین و منشی چهارمین دورۀ فعالیت این بورد، نقش بورد مشورتی را در امر انکشاف، حل منازعات مردمی، نظارت و تشویق مردم برای مشارکت در برنامه‌های اداره شاروالی با اهمیت و ارزشمند عنوان نموده و بر کار مشترک و دلسوزانۀ یکایک از اعضای این بورد برای آبادانی هرچه بیشتر شهر هرات تأکید ورزید.
شاروال هرات با بیان اینکه شهر هرات دومین شهر انکشاف یافتۀ و بزرگ کشور است، عزم راسخ مردم را برای برگزاری انتخابات شفاف در نواحی شهری، مشارکت فعالانه و سهیم شدن‌شان در امور شهری را ستودنی دانست.

در ادامه عبدالرحیم صالحی نمایندۀ مردم در شورای ولایتی مسئولیت اعضای بورد مشورتی را در سطح نواحی پانزده‌گانۀ حیاتی یاد کرده و خطاب به آنان گفت که منتخبان این سمت نزد مردم مسئولیت دارند.
وی همچنان تصریح نمود که مردم کارکرد خوب یا بد را در دو سال آینده قضاوت خواهند کرد و آرزومند درخشش بهتر و موفقیت‌های بیشتر معاونین، منشی و اعضای بورد مشورتی این دوره گردید.

در همین حال عبدالرحمن مولوی‌زاده معاون اول بورد مشورتی اداره شاروالی ضمن ارائه نمودار (پریزینتیشن) دستاوردهای دورۀ سوم بورد مشورتی، از حسن انتخاب اعضای این بورد در حصۀ برگزیدن خویش به صفت معاون اول ابراز امتنان نموده و اطمینان داد که بورد مشورتی در دورۀ جدید، بهتر از سال‌های گذشته درخشش خواهد داشت.
برگزاری انتخابات شوراهای محلی، وکلای گذر، اولویت‌بندی پروژه‌های زیربنایی اداره شاروالی و مؤسسات همکار در پانزده ناحیه شهر، ترویج صنایع دستی زنان در ولایات دیگر و کشورهای همسایه، ثبت و بررسی شکایات شهروندان و اشتراک‌گذاری پیشنهادات مردم به مقام عالی ریاست جمهوری کشور، مقامات مرکزی، ادارات محلی و اداره شاروالی از جمله دستاوردهایی‌ست که عبدالرحمن مولوی‌زاده معاون اول، ملالی علوی معاون دوم و غلام یحیی هاشمی منشی بورد مشورتی اداره شاروالی از آن در دو سال گذشته یادآوری نمودند.

در اخیر منصور علیزی رئیس حکومتداری شهری اداره شاروالی هرات وظایف، مسئولیت‌ها و نقش بورد مشورتی این اداره را در عرصه‌های مشوره‌دهی به اداره شاروالی، نظارت از امور، تشخیص نیازمندی‌ها به اعضای جدید این بورد تشریح کرده و بر تلاش‌های بیشتر اعضای بورد مشورتی برای آورده ساختن توقعات واقع‌بینانۀ شهروندان تأکید نمود.

در اخیر هیئت رهبری اداره شاروالی هرات از تلاش‌های دو سال اخیر معاونین و منشی بورد مشورتی، رئیس انجمن وکلای گذر، اعضای اسبق بورد مشورتی، مسئولین برگزاری انتخابات دور جدید این بورد و نیز تیم نشرات و مطبوعات اداره شاروالی تقدیر و تحسین نمودند.

Inauguration of the fourth round of activities of the Advisory Board of Herat Municipality

 

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۸:۲۲
Background image

معرفی و آغاز به کار رئیس جدید حکومت داری شهری به همکارانش از سوی شاروال هرات و هیئت همراه اش

مولوی عبدالاحد خیرخواه به حیث رئیس جدید حکومت داری شهری شاروالی هرات از سوی الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب شاروال هرات، مولوی جلال الدین حقدوست معاون شاروالی و شماری دیگر از مسئولان بخش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

افتتاح آغاز کار اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات واقع در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ هرات

کار پروژه اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ شهر به هزینه بیش از ۳۲ میلیون افغانی از بودجه ذخیروی شاروالی از سوی  الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۴ - ۱۲:۵
Background image

تطبیق پلان عملیاتی کمیسیون نظم شهری در ساحات مختلف شهر

باحضورداشت مسئولان و پرسنل تنظیم و امور مارکت‌ها، پولیس واحد انضباط شهری، مدیریت عمومی ترافیک سد معابر ساحات پل کارآباد، نمبریک، تانک مرکز و سرک جکان به گونه کامل پاکسازی گردید.

گفتنیس. . .

BACK TO NEWS