آمادگی برای ایجاد پلان تساوی جنسیت و حمایت از جوانان در اداره شاروالی هرات

Anonymous (not verified)
پنجشنبه ۱۳۹۹/۸/۲۹ - ۹:۱۳
Preparations for the Gender Equality Plan and Youth Support in Herat Municipality

عبدالرحمن مولوی‌زاده معاون بورد مشورتی اداره شاروالی، منصور علیزی رئیس حکومتداری شهری و مسئولان دیگر این اداره در نشستی مشترک، پیرامون ایجاد پلان تساوی جنسیت و حمایت از جوانان در سال مالی (۱۴۰۰) بحث و تبادل نظر نمودند.

در این نشست؛ وضعیت زنان و جوانان در عرصه‌های مختلف (تصمیم‌گیری در سطح رهبری، موجودیت تسهیلات برای زنان، ظرفیت مدیریتی و تخنیکی، خدمات و زیربناها) منجمله در اداره شاروالی تحلیل و بررسی شده و راهکارهای عملی خود را برای بهبودی وضعیت زنان و جوانان شهر به‌خصوص در اداره شاروالی شریک ساختند.

عبدالرحمن مولوی‌زاده معاون بورد مشورتی اداره شاروالی با تأکید بر مشارکت بیشتر جوانان در سطح رهبری این اداره، ابراز امیدواری نمود که در طی سال‌های گذشته اداره شاروالی نقش جوانان را در برنامه‌ها، گفتمان‌ها، رقابت‌ها و امور مهم مدیریتی برجسته ساخته است.

همچنان منصور علیزی رئیس حکومتداری شهری شاروالی هرات ضمن بیان اینکه برای غنامندسازی این پلان در سال مالی (۱۴۰۰) مطابق به منابع در دسترس، بیشتر دقت صورت خواهد گرفت، بر فراهم‌آوری تسهیلات برای جوانان هرات به‌خصوص زنان، راه‌اندازی گفتمان‌های ملی، برگزاری مسابقات و رقابت‌های علمی، هنری و ورزشی و نیز ایجاد پُل‌های ارتباطی بین‌الولایتی برای تبادل تجربیات فرهنگی، اقتصادی و انکشافی تأکید نمود.

گفتنی‌ست که سالانه اداره شاروالی با در نظرداشت بودجه؛ پلان جنسیت و جوانان را برای حمایت هرچه بیشتر از جوانان روی دست می‌گیرد.

نویسنده: محمدیونس احمدی مسئول مطبوعات

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۸:۲۲
Background image

معرفی و آغاز به کار رئیس جدید حکومت داری شهری به همکارانش از سوی شاروال هرات و هیئت همراه اش

مولوی عبدالاحد خیرخواه به حیث رئیس جدید حکومت داری شهری شاروالی هرات از سوی الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب شاروال هرات، مولوی جلال الدین حقدوست معاون شاروالی و شماری دیگر از مسئولان بخش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

افتتاح آغاز کار اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات واقع در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ هرات

کار پروژه اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ شهر به هزینه بیش از ۳۲ میلیون افغانی از بودجه ذخیروی شاروالی از سوی  الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۴ - ۱۲:۵
Background image

تطبیق پلان عملیاتی کمیسیون نظم شهری در ساحات مختلف شهر

باحضورداشت مسئولان و پرسنل تنظیم و امور مارکت‌ها، پولیس واحد انضباط شهری، مدیریت عمومی ترافیک سد معابر ساحات پل کارآباد، نمبریک، تانک مرکز و سرک جکان به گونه کامل پاکسازی گردید.

گفتنیس. . .

BACK TO NEWS