هشدار جدی به خاطر جلوگیری از تجمعات گروهی

Anonymous (not verified)
Serious alert to prevent group gatherings

اطلاعیه اداره شاروالی هرات!
به اطلاع عموم مالکان و صاحبان تالارها، حمام‌ها، سوناها، کافیشاپ‌ها، نانواها، رستورانت‌ها، مسافرخانه‌ها، مارکت‌ها، کلپ‌های ورزشی و تمام اصناف محترم که کارهای مشابه و شغل‌های مشابه را دارند، رسانیده می‌شود تا به‌خاطر جلوگیری از انتشار ویروس کرونا که هر روز وقایع مثبت آن رو به افزایش است، به هدایات و دستورات ذیل عمل کنند:

1- به تمامی تالارها اکیداً هدایت داده می‌شود الی امر ثانی از گرفتن مجالس و محافل خودداری کنند.
۲- تمامی کافیشاپ‌ها الی امر ثانی بایستی مسدود بوده وکسی نباید در داخل آن رفت‌وآمد کند.
۳- تمامی حمام‌های عمومی الی امر ثانی باید مسدود باشند، صرف حمام‌های نمره‌دار می‌توانند به‌خاطر رفع مشکل مسافرین و شهروندان باز باشند.
۴- تمامی سوناها مسدود باید باشند و هیچ کسی حق رفت‌وآمد و یا استفاده آن را الی امر ثانی ندارد.
۵- تمامی رستورانت‌ها باید مسدود بوده، هیچ کسی در داخل رستورانت‌ها از مراجعین پذیرایی نکند و صرف رستورانت‌ها اجازه پخت‌وپز و سرویس‌دهی به بیرون از رستورانت را دارا می‌باشند.
۶- به تمامی نانوایی‌ها جداً هدایت داده می‌شود که در هنگام پخت‌وپز نان، تمام کارمندان نانوایی‌ها با دستکش، ماسک و دیگر مسائل حفظ‌الصحه مجهز و دستورات صحی را مراعات نمایند.
۷- به تمام مسافرخانه‌ها هدایت جدی داده می‌شود تا روزانه یک الی دوبار سالون‌ها و اتاق‌های مسافران را ضد عفونی نمایند.
۸- به تمام مالکان مارکت‌ها اکیداً هدایت داده می‌شود که روزانه دو مرتبه مارکت‌های خویش را مطابق به دستورات صحت عامه ضدعفونی نمایند.

نوت: قابل یادآوریست که مقام شاروالی هرات به‌خاطر حفظ و سلامتی شهروندان خویش روزانه یک مرتبه تمامی اماکن عمومی و پرازدحام شهر را از قبیل چهارراهی‌ها وسرک‌های مهم شهر که مردم تجمع می‌نمایند، سر از فردا توسط ماشین‌ها و موترهای اطفائیه ضد عفونی می‌نماید تا باشد که مردم ما در امان باشند.
یکبار دیگر به تمام مالکان و صاحبان  تالارها، نانوایی‌ها، کافیشاپ‌ها، سوناها، حمام‌ها، رستورانت‌ها، مسافرخانه‌ها، مارکت‌ها، کلپ‌های ورزشی و دیگر اماکن مشابه اخبار می‌گردد، در صورتی که مطابق به دستورات صحی ریاست صحت و مقام شاروالی عمل نکنند و تخطی کنند، اماکن‌شان مسدود و به نهادهای عدلی و قضایی معرفی می‌گردند.

آخرین اطلاعیه ها

دوشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۶ - ۱۳:۴۵
Background image

تأکید جدی برای پاک سازی سدمعابر

اطلاعیه ادارۀ شاروالی هرات؛
تأکید جدی برای پاک‌سازی سدمعابر

به اطلاع اتحادیه محترم صرافان، مالکان محترم صرافی‌های دستی، مسئولین محترم بانک‌های خصوصی به‌ویژه افغان یونایتد بانک (AUB)، . . .

دوشنبه ۱۳۹۹/۵/۲۰ - ۷:۵۵
Background image

افتتاح نمایشگاه نقاشی آبدات تاریخی شهر هرات؛

اطلاعیه اداره شاروالی هرات!
افتتاح نمایشگاه نقاشی آبدات تاریخی شهر هرات؛

به اطلاع عموم شهروندان هرات رسانیده می‌شود که قرارست به روز سه‌شنبه مؤرخ ۲۱ اسد سال روان، مدیریت عمومی حفظ آبدات . . .

پنجشنبه ۱۳۹۹/۵/۹ - ۱۰:۷
Background image

تعیین ساحات مشخص برای فروشندگان مواشی

اطلاعیه اداره شاروالی هرات!
تعیین ساحات مشخص برای فروشندگان مواشی

براساس فیصله هیئت رهبری اداره شاروالی هرات ساحات مشخصی از دشت خواجه صاحب و تانک مولوی در شمال شهر، حوض کرباس و هُلنگ . . .

بازگشت به اطلاعیه ها