شاروال هرات: بستر مناسب برای تطبیق پروژه های کلان بانک جهانی در هرات مساعد میگردد

Anonymous (not verified)
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۶/۲۵ - ۱۳:۲۱
Herat Mayor: A suitable platform for the implementation of World Bank macro projects in Herat

کارشناسان تخنیکی و مالی دفتر مرکزی برنامۀ سرمایه‌گذاری شهری (City Investment Projects) در نشستی با غلام حضرت مشفق شاروال هرات پیرامون جلب همکاری و حمایت اداره شاروالی برای تأمین بستر مناسب در حصۀ تطبیق پروژه‌های بزرگ انکشافی بحث و گفتگو نمودند.

آنان در این دیدار از تمرکز و تلاش‌های مشترک هیئت رهبری اداره شاروالی برای فراهم‌آوری سهولت‌های لازم در حصۀ تطبیق پروژه‌های انکشافی کنونی ابراز کنونی نموده و خواهان تداوم این روحیه همکاری گردیدند.

در همین حال غلام حضرت مشفق شاروال هرات از تمرکز و علاقه‌مندی اداره شاروالی و شهروندان برای آبادانی و پیشرفت شهر سخن گفته و تأکید ورزید که مسئولین اداره شاروالی برای برآورده شدن این آرمان از هیچ تلاشی شانه خالی نخواهند کرد.
شاروال هرات اطمینان داد که این اداره بستر مناسب و همکاری متقابل مردم را در امر تطبیق پروژه‌های زیربنایی آماده نموده و شهروندان هرات از هر اقدام مثبت استقبال می‌نمایند.

در اخیر کارشناسان تخنیکی و مالی دفتر مرکزی برنامۀ سرمایه‌گذاری شهری (CIP) ابراز امیدواری نمودند که با کار مشترک، در آینده تغییرات مثبتی در سیمای شهر هرات رونما خواهد شد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۸:۲۲
Background image

معرفی و آغاز به کار رئیس جدید حکومت داری شهری به همکارانش از سوی شاروال هرات و هیئت همراه اش

مولوی عبدالاحد خیرخواه به حیث رئیس جدید حکومت داری شهری شاروالی هرات از سوی الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب شاروال هرات، مولوی جلال الدین حقدوست معاون شاروالی و شماری دیگر از مسئولان بخش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

افتتاح آغاز کار اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات واقع در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ هرات

کار پروژه اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ شهر به هزینه بیش از ۳۲ میلیون افغانی از بودجه ذخیروی شاروالی از سوی  الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۴ - ۱۲:۵
Background image

تطبیق پلان عملیاتی کمیسیون نظم شهری در ساحات مختلف شهر

باحضورداشت مسئولان و پرسنل تنظیم و امور مارکت‌ها، پولیس واحد انضباط شهری، مدیریت عمومی ترافیک سد معابر ساحات پل کارآباد، نمبریک، تانک مرکز و سرک جکان به گونه کامل پاکسازی گردید.

گفتنیس. . .

BACK TO NEWS