سه پروژه عمرانی و انکشافی شاروالی هرات در ناحیه دوازدهم شهر به بهره‌برداری رسید

Anonymous (not verified)
چهارشنبه ۱۳۹۸/۹/۲۰ - ۱۱:۴۷
سه پروژه عمرانی و انکشافی شاروالی هرات در ناحیه دوازدهم شهر به بهره‌برداری رسید

سه پروژه عمرانی و انکشافی شاروالی هرات در قالب برنامه ملی میثاق شهروندی (آسفالت، کانکریت‌ریزی جاده و اعمار کانال‌های آبرو) در ناحیه دوازدهم شهر از سوی مینا نادری معاون و سرپرست اداره شاروالی به بهره‌برداری رسید.
این پروژه‌ها شامل آسفالت و کانکریت‌ریزی بیش از ۳۸۸۰ متر جاده‌ها و کوچه‌ها و ۲۸۵۰ متر اعمار کانال‌های آبرو بوده که به ارزش مجموعی نزدیک به ۲۰ میلیون افغانی همراه با سهم مردمی در شوراهای محلی مولانا عبدالرحمن جامی، معرفت و صداقت واقع در ناحیه دوازدهم شهر تطبیق گردیده است.
معاون شاروالی هرات با ابراز امتنان از مشارکت فعالانه مردم در انکشاف و بهسازی محلات‌شان، خواهان تداوم سهم‌گیری باشندگان هرات در امر پیشرفت شهر شد.
خانم نادری نقش شهروندان را در حصۀ پیشرفت شهر مهم و الزامی عنوان نموده و اظهار داشت که با تطبیق این پروژه‌ها بیش از ۱۰ هزار خانواده مستفید گردیده‌اند.
همچنین هیئت رهبری شاروالی هرات کاهش مشکلات محیطی، آبادانی، پیشرفت و توسعه محلات نواحی شهری را وابسته به سهم‌گیری و مشارکت فعالانه شهروندان می‌دانند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۸:۲۲
Background image

معرفی و آغاز به کار رئیس جدید حکومت داری شهری به همکارانش از سوی شاروال هرات و هیئت همراه اش

مولوی عبدالاحد خیرخواه به حیث رئیس جدید حکومت داری شهری شاروالی هرات از سوی الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب شاروال هرات، مولوی جلال الدین حقدوست معاون شاروالی و شماری دیگر از مسئولان بخش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

افتتاح آغاز کار اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات واقع در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ هرات

کار پروژه اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ شهر به هزینه بیش از ۳۲ میلیون افغانی از بودجه ذخیروی شاروالی از سوی  الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۴ - ۱۲:۵
Background image

تطبیق پلان عملیاتی کمیسیون نظم شهری در ساحات مختلف شهر

باحضورداشت مسئولان و پرسنل تنظیم و امور مارکت‌ها، پولیس واحد انضباط شهری، مدیریت عمومی ترافیک سد معابر ساحات پل کارآباد، نمبریک، تانک مرکز و سرک جکان به گونه کامل پاکسازی گردید.

گفتنیس. . .

BACK TO NEWS