جمع آوری بلندگوهایی که باعث آزار و اذیت شهروندان میگردد

Anonymous (not verified)
دوشنبه ۱۳۹۹/۳/۱۲ - ۱۱:۲۱
Gathering loudspeakers that harass citizens

با افزایش شکایات روزافزون شهروندان از آلودگی‌های صوتی ناشی از بلندگوهای چرخداران در هرات، هیئت رهبری اداره شاروالی اقدام به جمع‌آوری بلندگوها کرده تا شهروندان در این شرایط بد و مریضی کروناویروس؛ از آزار و اذیت شهروندان کاسته شود.
در این اقدام بلندگوهای چرخداران، بساط‌داران و وسایط تره‌بار فروشان اکثر بازارهای شهر همانند دروازه قندهار، پایان آب، خواجه کله، دروازه ملک، دروازۀ عراق، دروازۀ خوش، پُسته نمبریک، پُل رنگینه، مستوفیت، جکان و مسیرهای آن جمع‌آوری گردید.

غلام حضرت مشفق شاروال هرات اظهار می‌دارد که در اوضاع کنونی شهروندان نیاز به آرامش دارند، ولی عده‌ای اصلاً به آرامش شهروندان توجه نمی‌کنند و باعث آزار و اذیت عموم می‌شوند.
به همین منظور شاروال هرات اکیداً به کارمندان مؤظف این اداره در بخش تنظیم بازارها هدایت داده تا ضمن تأکید بر رعایت موارد صحی و فاصله‌های اجتماعی به چرخداران، بساط‌داران و فروشندگان سیار؛ بلندگوهای معذب کنندۀ شهروندان را از نزد آنان جمع‌آوری نمایند.

هیئت رهبری اداره شاروالی هرات به عموم چرخداران، بساط‌داران و دستفروشان در سراسر شهر، محلات و بازارها هشدار می‌دهند تا دست از آزار و اذیت شهروندان که در خانه‌هایشان مریضدار می‌باشند، برداشته و در شرایط کنونی آرامش عموم را برهم نزنند.

Gathering loudspeakers that harass citizens

 

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۸:۲۲
Background image

معرفی و آغاز به کار رئیس جدید حکومت داری شهری به همکارانش از سوی شاروال هرات و هیئت همراه اش

مولوی عبدالاحد خیرخواه به حیث رئیس جدید حکومت داری شهری شاروالی هرات از سوی الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب شاروال هرات، مولوی جلال الدین حقدوست معاون شاروالی و شماری دیگر از مسئولان بخش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

افتتاح آغاز کار اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات واقع در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ هرات

کار پروژه اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ شهر به هزینه بیش از ۳۲ میلیون افغانی از بودجه ذخیروی شاروالی از سوی  الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۴ - ۱۲:۵
Background image

تطبیق پلان عملیاتی کمیسیون نظم شهری در ساحات مختلف شهر

باحضورداشت مسئولان و پرسنل تنظیم و امور مارکت‌ها، پولیس واحد انضباط شهری، مدیریت عمومی ترافیک سد معابر ساحات پل کارآباد، نمبریک، تانک مرکز و سرک جکان به گونه کامل پاکسازی گردید.

گفتنیس. . .

BACK TO NEWS