جلسۀ نوبتی بورد مشورتی اداره شاروالی هرات برگزار گردید

Anonymous (not verified)
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۲/۳۰ - ۱۲:۵۴
The next meeting of the Herat Municipality's Advisory Board was held

جلسۀ نوبتی بورد مشورتی تحت ریاست غلام حضرت مشفق شاروال هرات و اعضای این بورد پیرامون چگونگی توزیع روند توزیع نان به مستحقین، عدم باورمندی شهروندان به خطرات ناشی از ویروس مرگبار و جلوگیری از انتشار این ویروس در ایام عید سعید فطر تبصره و گفتگو نمودند.

عبدالرحمن مولوی‌زاده معاون بورد مشورتی اداره شاروالی هرات با مطرح نمودن مشکلاتی در حصۀ توزیع نان به نیازمندان و نظارت از این روند؛ پیشنهادات اصلاحی اعضای این بورد را برای بهبود آن به شاروال هرات ارائه کرد.
همچنین اعضای بورد مشورتی؛ تلاش‌های هیئت رهبری اداره شاروالی هرات و آمریت‌های نواحی شهر هرات را در امر توزیع نان به نیازمندان واقعی شهر تحسین نمودند.

در همین حال غلام حضرت مشفق شاروال هرات بر توزیع عادلانۀ نان به نیازمندان در سطح شهر تأکید ورزیده و نتایج مثبت این روند را حاصل تلاش‌های مشترک اعضای بورد مشورتی، وکلای گذر و مسئولان اداره شاروالی دانست.
شاروال هرات مشکلات و پیشنهادات اعضای شورای مشورتی را در روند توزیع نان به مستحقین، ترغیب شهروندان به‌منظور باورمندی بیشتر به خطرات کروناویروس و کاهش خطرات انتشار این ویروس در ایام عید سعید فطر دریافت کرده و از رسیدگی به آن‌ها با کار مشترک اعضای بورد مشورتی اطمینان داد.

The next meeting of the Herat Municipality's Advisory Board was held

 

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۸:۲۲
Background image

معرفی و آغاز به کار رئیس جدید حکومت داری شهری به همکارانش از سوی شاروال هرات و هیئت همراه اش

مولوی عبدالاحد خیرخواه به حیث رئیس جدید حکومت داری شهری شاروالی هرات از سوی الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب شاروال هرات، مولوی جلال الدین حقدوست معاون شاروالی و شماری دیگر از مسئولان بخش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

افتتاح آغاز کار اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات واقع در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ هرات

کار پروژه اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ شهر به هزینه بیش از ۳۲ میلیون افغانی از بودجه ذخیروی شاروالی از سوی  الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۴ - ۱۲:۵
Background image

تطبیق پلان عملیاتی کمیسیون نظم شهری در ساحات مختلف شهر

باحضورداشت مسئولان و پرسنل تنظیم و امور مارکت‌ها، پولیس واحد انضباط شهری، مدیریت عمومی ترافیک سد معابر ساحات پل کارآباد، نمبریک، تانک مرکز و سرک جکان به گونه کامل پاکسازی گردید.

گفتنیس. . .

BACK TO NEWS