توجه جدی به موارد صحی و حفظ فواصل اجتماعی در صف‌های دریافت نان

Anonymous (not verified)
Serious attention to health issues and maintaining social distances in bread queues

اطلاعیۀ اداره شاروالی هرات
توجه جدی به موارد صحی و حفظ فواصل اجتماعی در صف‌های دریافت نان
اداره شاروالی هرات به اطلاع عموم همشهریان عزیز می‌رساند اینکه، روند واگذاری کارت توزیع نان به مستحقین از سوی این اداره آغاز گردیده و قرار است همه‌ روزه، آنعده از خبازی‌های که همرای‌شان عقد قرار داد صورت گرفته است، نان مورد نیاز مستحقین را در سطح گذرها، توزیع نماید.

بناً هیئت رهبری این اداره از عموم همشهریان صمیمانه می‌طلبد تا فاصله‌های اجتماعی را حفظ و خبازان محترم ضمن مؤظف نمودن دو پاچال در نانوایی‌هایشان، به موارد صحی و اعلامیه‌های شاروالی هرات جداً توجه نمایند.
تمام پرسونل خبازیها باید مجهز با ماسک و دستکش بوده و در قسمت تنظیم فاصله بین مشترکین را به همکاری تیم نظارت سطح ناحیه و وکیل گذر مربوطه، مرعات نمایند.

خبازان موظف اند که نان مورد نیاز را با وزن که قبلآ مشخص گردیده است، برای مردم توزیع نمایند و تلاش صورت گیرد که مطابق به لیست از قبل تهیه شده و کارت دست داشته ی مراجعه کنند،‌ از روی چک لیست ده قرص نان را در هر ۲۴ ساعت برای هر فامیل مستحقین، توزیع نماید.

بار دیگر اداره شاروالی هرات، خبازان ۱۵ ناحیه شهر را مکلف می‌داند تا نکات بهداشتی و وزن تعیین‌شده‌ی نان با درنظر داشت عدل و انصاف مرعات نمایند، در غیر آن با برخورد جدی و قانونی کمیته ی نظارت روبرو شده و جریمه خواهند شد.

آخرین اطلاعیه ها

دوشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۶ - ۱۳:۴۵
Background image

تأکید جدی برای پاک سازی سدمعابر

اطلاعیه ادارۀ شاروالی هرات؛
تأکید جدی برای پاک‌سازی سدمعابر

به اطلاع اتحادیه محترم صرافان، مالکان محترم صرافی‌های دستی، مسئولین محترم بانک‌های خصوصی به‌ویژه افغان یونایتد بانک (AUB)، . . .

دوشنبه ۱۳۹۹/۵/۲۰ - ۷:۵۵
Background image

افتتاح نمایشگاه نقاشی آبدات تاریخی شهر هرات؛

اطلاعیه اداره شاروالی هرات!
افتتاح نمایشگاه نقاشی آبدات تاریخی شهر هرات؛

به اطلاع عموم شهروندان هرات رسانیده می‌شود که قرارست به روز سه‌شنبه مؤرخ ۲۱ اسد سال روان، مدیریت عمومی حفظ آبدات . . .

پنجشنبه ۱۳۹۹/۵/۹ - ۱۰:۷
Background image

تعیین ساحات مشخص برای فروشندگان مواشی

اطلاعیه اداره شاروالی هرات!
تعیین ساحات مشخص برای فروشندگان مواشی

براساس فیصله هیئت رهبری اداره شاروالی هرات ساحات مشخصی از دشت خواجه صاحب و تانک مولوی در شمال شهر، حوض کرباس و هُلنگ . . .

بازگشت به اطلاعیه ها