بررسی طرح سرمایه گذاری خصوصی سازی تنظیف در شهر از جانب هیئت رهبری اداره شاروالی هرات

Anonymous (not verified)
پنجشنبه ۱۳۹۹/۶/۲۷ - ۱۲:۵۹
Review of investment plans for privatization and cleaning in the city by the leadership of Herat Municipality

غلام حضرت مشفق شاروال هرات، معاون بورد مشورتی، رؤسای سه‌گانۀ "خدمات تخنیکی و مسلکی"، "حکومتداری شهری"، "عواید، محاسبه و امور اداری" و رئیس انجمن وکلای گذر طی نشستی با یکی از سرمایه‌گذاران داخلی؛ طرح سرمایه‌گذاری خصوصی در تنظیف شهر را بررسی نمودند.

در این نشست؛ شرکت خدماتی "کک کوی زاد (نام منطقۀ تاریخی در ولایت فراه)" طرح پیشنهادی خود را به هیئت رهبری اداره شاروالی پیشکش نموده و نظریات حاضرین را جویا شد.

غلام حضرت مشفق شاروال هرات با تأکید براینکه اداره شاروالی سالانه مصارف هنگفتی را به‌خاطر تنظیف نواحی شهری متقبل می‌گردد، اظهار داشت که در شمار زیادی از کشورهای انکشاف یافته، بازیافت زباله‌ها منبع عایداتی مهمی هست و سالانه عواید زیادی ازین درک به شاروالی‌ها جمع‌آوری می‌شود؛ اما متأسفانه در شهر هرات به‌خاطر نبود این‌چنین سیستم معیاری، برعلاوۀ اینکه شهر آن قسم که باید پاک باشد، نیست، زباله‌ها در بیرون شهر دفن می‌گردد.
شاروال هرات بیان داشت که پروژه انتقال و بازیافت زباله‌ها در چارچوب انکشاف استراتیژیک شهر هرات (SDF) پیش‌بینی شده و اداره شاروالی با حمایت قاطع علاقه‌مند است تا روند جمع‌آوری، انتقال و بازیافت زباله‌های شهر را در قالب یک طرح جامع مطابق به استندردها و معیارهای امروزی به سکتور خصوصی واگذار نماید تا از یک سوء از مصارف هنگفت جلوگیری کرده و از سوی دیگر در آینده به منبع خوب عایداتی (بازیافت زباله‌ها) دست پیدا کند.
همچنین آقای مشفق به رؤسای سه‌گانۀ این اداره هدایت داد تا هرچه زودتر برای قوی‌تر نمودن این طرح و سنجیدن تمامی جوانب تخنیکی و مالی آن، یک کمیته مشترک کاری ایجاد گردد.

در ادامه معاون بورد مشورتی اداره شاروالی و رؤسای سه‌گانۀ این اداره نظریات خویش را با جزئیات مفصل در رابطه به طرح این شرکت داده و خواستار بررسی کامل موارد ذیدخل همانند مقدار تولید روزانۀ زباله‌ها در شهر هرات، تعدد استفاده از ماشینری‌های پاک‌کاری، چگونگی انتقال و بازیافت زباله‌ها شدند. (برای حداکثر در 20 سال آیندۀ شهر هرات)

Review of investment plans for privatization and cleaning in the city by the leadership of Herat Municipality

 

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۸:۲۲
Background image

معرفی و آغاز به کار رئیس جدید حکومت داری شهری به همکارانش از سوی شاروال هرات و هیئت همراه اش

مولوی عبدالاحد خیرخواه به حیث رئیس جدید حکومت داری شهری شاروالی هرات از سوی الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب شاروال هرات، مولوی جلال الدین حقدوست معاون شاروالی و شماری دیگر از مسئولان بخش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

افتتاح آغاز کار اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات واقع در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ هرات

کار پروژه اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ شهر به هزینه بیش از ۳۲ میلیون افغانی از بودجه ذخیروی شاروالی از سوی  الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۴ - ۱۲:۵
Background image

تطبیق پلان عملیاتی کمیسیون نظم شهری در ساحات مختلف شهر

باحضورداشت مسئولان و پرسنل تنظیم و امور مارکت‌ها، پولیس واحد انضباط شهری، مدیریت عمومی ترافیک سد معابر ساحات پل کارآباد، نمبریک، تانک مرکز و سرک جکان به گونه کامل پاکسازی گردید.

گفتنیس. . .

BACK TO NEWS