باشندگان ناحیه پنجم شهر مشکلات شان را با شاروال هرات شریک ساختند

Anonymous (not verified)
دوشنبه ۱۳۹۹/۶/۳۱ - ۱۰:۴۲
Residents of the fifth district of the city shared their problems with the mayor of Herat

باشندگان کوچه احمدولید شهید واقع در ناحیه پنجم شهر در دیدار با غلام حضرت مشفق شاروال هرات، از مشکلاتی عدم موجودیت کانال برای خروج آب‌های فاضلاب خانه‌های مسکونی این کوچه و نیز نیاز مردم این محل به وکیل گذر سخن گفتند.

در این نشست آنان از هیئت رهبری اداره شاروالی هرات خواهان رسیدگی به مشکلات آتی گردیدند.

غلام حضرت مشفق شاروال هرات با سمع مشکلات آنان، به چگونگی تعدد حد نصاب خانه‌های محل در مطابقت به طرزالعمل تعیین وکلای گذر اشاره نموده و بر طی مراحل قانونی اسناد آن برای برگزاری انتخابات شفاف تأکید ورزید.
شاروال هرات همچنان به ریاست خدمات تخنیکی و مسلکی این اداره هدایت داد تا پروژه اعمار کانال این ناحیه در پلان انکشافی سال مالی آینده، در پروسۀ اولویت‌بندی ناحیه شامل گردد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۸:۲۲
Background image

معرفی و آغاز به کار رئیس جدید حکومت داری شهری به همکارانش از سوی شاروال هرات و هیئت همراه اش

مولوی عبدالاحد خیرخواه به حیث رئیس جدید حکومت داری شهری شاروالی هرات از سوی الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب شاروال هرات، مولوی جلال الدین حقدوست معاون شاروالی و شماری دیگر از مسئولان بخش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

افتتاح آغاز کار اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات واقع در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ هرات

کار پروژه اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ شهر به هزینه بیش از ۳۲ میلیون افغانی از بودجه ذخیروی شاروالی از سوی  الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۴ - ۱۲:۵
Background image

تطبیق پلان عملیاتی کمیسیون نظم شهری در ساحات مختلف شهر

باحضورداشت مسئولان و پرسنل تنظیم و امور مارکت‌ها، پولیس واحد انضباط شهری، مدیریت عمومی ترافیک سد معابر ساحات پل کارآباد، نمبریک، تانک مرکز و سرک جکان به گونه کامل پاکسازی گردید.

گفتنیس. . .

BACK TO NEWS