افتتاح کار پروژه های آسفالت مسیر سرک درب قندهار

Anonymous (not verified)
شنبه ۱۳۹۹/۷/۲۶ - ۱۳:۹
Inauguration of asphalt projects on Kandahar Darb road

کار آسفالت مسیر سرک درب قندهار (شامل چهار پروژه در دو طرف سرک - از ابتدای اسپین‌ادی الی درب قندهار و از درب قندهار الی پایان‌آب) طی محفل باشکوه با حضورداشت محترم روح‌الله نیازی معین شاروالی‌های اداره مستقل ارگان‌های محلی و هیئت همراه، سید عبدالوحید زاهد قتالی والی ولایت هرات، غلام حضرت مشفق شاروال هرات، عمرنصیر مجددی نمایندۀ مردم در ولسی‌جرگه، کامران علیزی رئیس شورای ولایتی، اعضای شورای ولایتی، عبدالرحمن مولوی‌زاده معاون بورد مشورتی و اعضای این بورد، آمرین نواحی پانزده‌گانۀ، مسئولان ادارات محلی و نهادهای مدنی، رئیس انجمن وکلای گذر، وکلای گذر نواحی شهری، متنفذین و فرهنگیان این ولایت افتتاح گردید.

پروژه‌های آسفالت مسیر سرک درب قندهار که شامل آسفالت سرك به دولايه، اعمار كانال‌هاي كانكريتي دو طرف سرک، بلوارهاي وسط سرك، پلچك‌هاي مسير سرك و بعضاً پايپ‌هاي سلیو به‌خاطر عبور لين‌هاي برق و آب می‌باشد، قرار است در چهار فاز به‌طول مجموعی ٣.٥ كيلومتر و عرض ١٥ متر در نواحي دوم، دهم و چهاردهم شهر تطبیق گردد.

محترم روح‌الله نیازی معین شاروالی‌های اداره مستقل ارگان‌های محلی کشور ضمن ابراز خشنودی از آغاز به‌کار بزرگترین پروژۀ انکشافی در شهر هرات، افتتاح این‌چنین پروژه‌ها را ثمرۀ تلاش و همکاری مشترک شهروندان و مسئولان اداره محلی این ولایت دانست.
آقای نیازی همچنان از تلاش‌های یکایک مسئولان اداره محلی و شاروالی هرات سپاس‌گذاری کرده و خواهان تطبیق استندرد و معیاری این پروژه توأم با نظارت متداوم مردم گردید.

همچنان سید عبدالوحید زاهد قتالی والی ولایت هرات ضمن ابراز خرسندی از شروع کار آسفالت مسیر سرک درب قندهار، از هیئت رهبری اداره شاروالی خواست تا در راستای بهبود کیفیت و تطبیق هرچه بهتر این پروژه سعی و کوشش بی‌دریغ نمایند. آقای قتالی بر نظارت جدی این پروژه از سوی مردم تأکید نموده، از عموم باشندگان این نواحی خواست تا از جریان کار این پروژه به‌صورت منظم و دقیق نظارت نمایند تا این پروژه به‌صورت معیاری مطابق به شرطنامۀ آن تطبیق گردد.
والی ولایت هرات در ادامه از قاطعیت و حمایت اداره محلی در عرصه‌های انکشافی و مبارزه با فساد اداری سخن گفته و جداً از هیئت رهبری اداره شاروالی و شرکت‌های تطبیق‌کنندۀ این پروژه خواست تا مشترکاً از هرگونه باجگیری جلوگیری نمایند.

در همین حال غلام حضرت مشفق شاروال هرات با بیان اینکه هیئت رهبری اداره شاروالی متعهد بر وعده‌های خود هست، تأکید نمود که در راستای تطبیق درست و معیاری کار آسفالت مسیر سرک درب قندهار از هیچگونه سعی و تلاش دریغ نخواهند کرد.
شاروال هرات با ابراز سپاس از حمایت اداره محلی و تلاش‌های دست‌اندرکاران این پروژه در اداره شاروالی، به تمام شهروندان هرات اطمینان داد که این اداره از حیف و میل شدن پول مردم جلوگیری خواهد کرد.
آقای مشفق تأکید ورزید که مسئولان این اداره همراه با مردم از جریان کار این پروژه نظارت جدی خواهند نمود.

در اخیر؛ عمرنصیر مجددی نمایندۀ مردم در ولسی‌جرگه، کامران علیزی رئیس شورای ولایتی، عبدالرحمن مولوی‌زاده معاون شورای مشورتی و رئیس انجمن وکلای گذر از استقبال مردم به‌منظور تطبیق این پروژه سخن گفتند.

Inauguration of asphalt projects on Kandahar Darb road

 

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۸:۲۲
Background image

معرفی و آغاز به کار رئیس جدید حکومت داری شهری به همکارانش از سوی شاروال هرات و هیئت همراه اش

مولوی عبدالاحد خیرخواه به حیث رئیس جدید حکومت داری شهری شاروالی هرات از سوی الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب شاروال هرات، مولوی جلال الدین حقدوست معاون شاروالی و شماری دیگر از مسئولان بخش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

افتتاح آغاز کار اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات واقع در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ هرات

کار پروژه اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ شهر به هزینه بیش از ۳۲ میلیون افغانی از بودجه ذخیروی شاروالی از سوی  الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۴ - ۱۲:۵
Background image

تطبیق پلان عملیاتی کمیسیون نظم شهری در ساحات مختلف شهر

باحضورداشت مسئولان و پرسنل تنظیم و امور مارکت‌ها، پولیس واحد انضباط شهری، مدیریت عمومی ترافیک سد معابر ساحات پل کارآباد، نمبریک، تانک مرکز و سرک جکان به گونه کامل پاکسازی گردید.

گفتنیس. . .

BACK TO NEWS