افتتاح ورکشاپ آموزشی "چگونگی کنترول کیفیت" برای انجینیران اداره شاروالی هرات

Anonymous (not verified)
شنبه ۱۳۹۹/۴/۷ - ۱۵:۹
Inauguration of training workshop "How to control quality" for engineers of Herat Municipality

ورکشاپ آموزشی چگونگی کنترول کیفیت پروژه‌ها، مصالح کاربردی و موارد ساختاری پروژه‌ها برای انجینیران ریاست خدمات تخنیکی و سکتوری اداره شاروالی و نواحی شهری با حضور غلام حضرت مشفق شاروال هرات دائر گردید.

این ورکشاپ از سوی برنامه "حمایت اتحادیه اروپا از شاروالی هرات" به‌منظور ارتقای ظرفیت کاری انجینیران مسلکی بخش‌های مختلف این اداره برگزار گردیده و قرار است این برنامه ورکشاپ‌های مؤثر دیگری را نیز در بخش‌های پلانگذاری شهری، جی آی اس، زیرساخت‌های شهری و طراحی شهری راه‌اندازی نماید.

غلام حضرت مشفق شاروال هرات در افتتاح این ورکشاپ بیان داشت که راه‌اندازی ورکشاپ‌های ارتقای ظرفیت از سوی متخصصین شهری بسیار مؤثر و با اهمیت بوده و بایستی انجینیران مسلکی این اداره از راهکارهای علمی و تخنیکی این ورکشاپ‌ها استفاده اعظمی نمایند.
شاروال هرات از راه‌اندازی این ورکشاپ و ورکشاپ‌های بعدی این برنامه استقبال نموده و ابراز امیدواری نمود که در تطبیق پروژه‌های انکشافی اداره شاروالی تأثیرات چشم‌گیری از سوی انجینیران مسلکی این اداره رونما شود.

همچنین انجینیر جاوید سجاد مسئول برنامه "حمایت اتحادیه اروپا از شاروالی هرات" از تعهدات این برنامه به‌منظور رشد ظرفیت‌های کاری کارمندان اداره شاروالی سخن گفته و اطمینان داد که متخصصین برنامه "حمایت اتحادیه اروپا از شاروالی هرات" در بخش‌های تخنیکی از هیچ همکاری دریغ ننموده و تمامی داشته‌های تجربی و تخنیکی این برنامه را به دسترس انجینیران مسلکی اداره شاروالی قرار خواهند داد.

Inauguration of training workshop "How to control quality" for engineers of Herat Municipality

 

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۸:۲۲
Background image

معرفی و آغاز به کار رئیس جدید حکومت داری شهری به همکارانش از سوی شاروال هرات و هیئت همراه اش

مولوی عبدالاحد خیرخواه به حیث رئیس جدید حکومت داری شهری شاروالی هرات از سوی الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب شاروال هرات، مولوی جلال الدین حقدوست معاون شاروالی و شماری دیگر از مسئولان بخش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

افتتاح آغاز کار اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات واقع در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ هرات

کار پروژه اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ شهر به هزینه بیش از ۳۲ میلیون افغانی از بودجه ذخیروی شاروالی از سوی  الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۴ - ۱۲:۵
Background image

تطبیق پلان عملیاتی کمیسیون نظم شهری در ساحات مختلف شهر

باحضورداشت مسئولان و پرسنل تنظیم و امور مارکت‌ها، پولیس واحد انضباط شهری، مدیریت عمومی ترافیک سد معابر ساحات پل کارآباد، نمبریک، تانک مرکز و سرک جکان به گونه کامل پاکسازی گردید.

گفتنیس. . .

BACK TO NEWS