معاون ادارۀ شاروالی هرات: همگام با اتاق اصناف و پیشه وران برای نظم دهی به اهل کسبه پیش خواهیم رفت

Anonymous (not verified)
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۲
Deputy of Herat Municipality: We will go along with the Chamber of Guilds and Tradesmen to regulate the merchants

محمدنعیم بهیر معاون اداره شاروالی هرات همراه با سیدافغان افغان رئیس خدمات تخنیکی و مسلکی، مسئولان مدیریت‌های واحد انظباط شهری و تنظیم امور مارکت‌ها در نشستی با هیئت مدیرۀ اتاق اصناف و پیشه‌وران، پیرامون چگونگی عملکرد مشترک در جهت بهبود وضعیت نظم‌دهی به امور اصناف شهر بحث و گفتگو نمودند.

معاون اداره شاروالی هرات هدف ازین نشست مشترک را بهبود بخشیدن به نظم شهر دانسته و تلاش مشترک برای برقراری نظم پایدار را یک ضرورت عنوان نمود.
آقای بهیر از افزایش روزافزون شهروندان در رابطه به بی‌نظمی حاکم و مسدود شدن شماری از پیاده‌روهای بازارها از سوی دکانداران یادآور شده و خواهان هماهنگی و کار مشترک وکلای اصناف با واحد انظباط شهری برای پایان دادن به این معضل اجتماعی گردید.

اعضای صنوف مختلف اتاق اصناف و پیشه‌وران با استقبال از عملکرد اداره شاروالی در راستای پاک‌سازی سدمعابر پیاده‌روها؛ احترام به قوانین نافذۀ کشور و رعایت آنرا یک اصل مهم در حقوق کار دانستند.
آنان با اعلام همکاری متقابل در این راستا، اظهار داشتندکه هر یک از وکلای اصناف در بخش خود، مشترکاً در ترکیب واحد انظباط شهری برای نظم‌دهی به امور بازارها تلاش خواهند کرد.

گفتنی‌ست که پس از نشر اطلاعیۀ سرتاسری اداره شاروالی هرات مبنی بر پاک‌سازی سدمعابر پیاده‌روهای مقابل تأسیسات عامه و نیز دکاکین شهر؛ اداره شاروالی مطابق به فیصله‌های میثاق امنیتی با هرگونه تخلف برخورد قانونمندانه و قاطعانه می‌نماید و جداً به تمامی اصناف و اهل کسبه در این زمینه تذکر داده شده است.

Deputy of Herat Municipality: We will go along with the Chamber of Guilds and Tradesmen to regulate the merchants

 

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۸:۲۲
Background image

معرفی و آغاز به کار رئیس جدید حکومت داری شهری به همکارانش از سوی شاروال هرات و هیئت همراه اش

مولوی عبدالاحد خیرخواه به حیث رئیس جدید حکومت داری شهری شاروالی هرات از سوی الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب شاروال هرات، مولوی جلال الدین حقدوست معاون شاروالی و شماری دیگر از مسئولان بخش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

افتتاح آغاز کار اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات واقع در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ هرات

کار پروژه اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ شهر به هزینه بیش از ۳۲ میلیون افغانی از بودجه ذخیروی شاروالی از سوی  الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۴ - ۱۲:۵
Background image

تطبیق پلان عملیاتی کمیسیون نظم شهری در ساحات مختلف شهر

باحضورداشت مسئولان و پرسنل تنظیم و امور مارکت‌ها، پولیس واحد انضباط شهری، مدیریت عمومی ترافیک سد معابر ساحات پل کارآباد، نمبریک، تانک مرکز و سرک جکان به گونه کامل پاکسازی گردید.

گفتنیس. . .

BACK TO NEWS