تأکید هیئت رهبری ادارۀ شاروالی بر حمایت از واحد انظباط شهری بمنظور برقراری نظم پایدار در شهر هرات

Anonymous (not verified)
یکشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۱
Emphasis of the leadership of the municipal administration on supporting the urban discipline unit

محمدنعیم بهیر معاون ادارۀ شاروالی هرات همراه با رؤسای "خدمات تخنیکی و مسلکی" و "عواید، محاسبه و امور اداری" این اداره در نشستی با حضورداشت منسوبین واحد انظباط شهری و مدیریت تنظیم مارکت‌ها، از حمایت قاطعانه هیئت رهبری این اداره در رابطه به نظم‌دهی به امور بازارها سخن گفت.

معاون ادارۀ شاروالی هرات با بیان نگرانی و افزایش شکایات شهروندان مبنی بر حاکمیت بی‌رویۀ بی‌نظمی در بازارهای شهر، اظهارداشت که این وضعیت برای هیئت رهبری این اداره نیز غیرقابل قبول است.
آقای بهیر ضمن خطاب نمودن کارکنان واحد انظباط شهری منحیث قهرمانان انتظامی شهر، بیان داشت که تا زمانیکه اداره شاروالی به نظم ایده‌آل در شهر هرات نرسیده باشد، دست تلاش بر نخواهیم داشت و باید متعهدانه در برابر بی‌نظمی برخورد صورت گیرد.

همچنان سیدافغان افغان رئیس خدمات تخنیکی و مسلکی اداره شاروالی هرات، نظم‌دهی به امور شهری را اساسی‌ترین وظایف مدیریت شهری این اداره دانسته و پیشنهاد داد که واحد انظباط شهری منحیث یک کتلۀ یکپارچه، میکانیزم تقسیم کار را پیشگیرد تا در قبال ساحات تحت مسئولیت خویش، تک تک آنان جوابگو باشند.

گفتنی‌ست که براساس میثاق امنیتی ولایت هرات، ادارات محلی ذیربط بایستی خطوط ترافیک شهری را کنترول، دستفروشان و چرخداران را نظم‌بخشیده و موانع پیاده‌روهای مقابل تأسیسات عامه را جمع‌آوری کنند تا شهر هرات از وضعیت بی‌نظمی کنونی بیرون آید.

Emphasis of the leadership of the municipal administration on supporting the urban discipline unit

 

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۸:۲۲
Background image

معرفی و آغاز به کار رئیس جدید حکومت داری شهری به همکارانش از سوی شاروال هرات و هیئت همراه اش

مولوی عبدالاحد خیرخواه به حیث رئیس جدید حکومت داری شهری شاروالی هرات از سوی الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب شاروال هرات، مولوی جلال الدین حقدوست معاون شاروالی و شماری دیگر از مسئولان بخش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

افتتاح آغاز کار اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات واقع در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ هرات

کار پروژه اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ شهر به هزینه بیش از ۳۲ میلیون افغانی از بودجه ذخیروی شاروالی از سوی  الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۴ - ۱۲:۵
Background image

تطبیق پلان عملیاتی کمیسیون نظم شهری در ساحات مختلف شهر

باحضورداشت مسئولان و پرسنل تنظیم و امور مارکت‌ها، پولیس واحد انضباط شهری، مدیریت عمومی ترافیک سد معابر ساحات پل کارآباد، نمبریک، تانک مرکز و سرک جکان به گونه کامل پاکسازی گردید.

گفتنیس. . .

BACK TO NEWS