آغاز برنامه نهال شانی شاروالی هرات با حضور مسئولان ادارات محلی و جمع کثیری از شهروندان

Anonymous (not verified)
پنجشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۲:۸
Herat municipality planting program begins with local government officials and large number of citizens

برنامه نهال‌شانی شاروالی هرات که در آستانه‌ی فصل بهار با غرس ۱۰۰۰ اصله نهال راه‌اندازی گردیده، از سوی غلام حضرت مشفق شاروال هرات و غلام داوود هاشمی معاون مالی و اداری مقام ولایت هرات با حضور اعضای شورای ولایتی، اعضای شورای مشورتی، وکلای گذر و جمع کثیری از مسئولان اداره محلی و شهروندان در شمال شهر آغاز شد.
از آنجائیکه همه‌ساله ادارات محلی به‌ویژه شاروالی هرات به‌منظور رشد سرسبزی، انکشاف و توسعه فضای سبز شهر برنامه‌ی نهال‌شانی را در ایام نزدیک به فصل بهار راه‌اندازی می‌کند؛ اما امسال این برنامه با اشتراک و سهم‌گیری آمریت‌های نواحی و وکلای گذرشان به‌طور گسترده طی چهار هفته در ساحات سبز نواحی شهری با غرس ۸۰ تا ۱۰۰ هزار اصله نهال آغاز شده است.
غلام حضرت مشفق شاروال هرات ضمن بیان این مطلب که رشد، حفظ و مراقبت از فضای سبز شهر از اولویت‌های کاری اداره شاروالی است، نوید داد که در سال پیش‌رو این اداره اقدامات اساسی را جهت بهبود وضعیت ساحات سبز شهر روی دست خواهد گرفت.

 

Herat municipality planting program begins with local government officials and large number of citizens

شاروال هرات با تأکید بر اینکه سکتور خصوصی، نهادها و شهروندان نیز در کنار اداره شاروالی می‌توانند یک قسمت از فضای سبز شهر را انکشاف دهند؛ اداره شاروالی مصمم است تا آن قسمت از فضای سبز شهر را به نام شان مسماء نماید.
در ادامه غلام داوود هاشمی معاون مقام ولایت اظهار داشت که یکی از نیازهای مهم شهر هرات توسعه فضای سبز است و از عموم نهادها، سکتور خصوصی و شهروندان خواست تا در این راستا با اداره شاروالی سهیم شده و در قسمت سرسبز ساختن شهر تلاش کنند.
گفتنی‌ست که شاروالی هرات طی سال‌های گذشته؛ پارک‌های بزرگ تفریحی شهر همانند پارک ملکیار، پارک فرهنگ، پارک ملت، تخت سفر، پارک حلالی و دیگر ساحات سبز را مؤفقانه توسعه و انکشاف داده است.

Herat municipality planting program begins with local government officials and large number of citizens

 

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۸:۲۲
Background image

معرفی و آغاز به کار رئیس جدید حکومت داری شهری به همکارانش از سوی شاروال هرات و هیئت همراه اش

مولوی عبدالاحد خیرخواه به حیث رئیس جدید حکومت داری شهری شاروالی هرات از سوی الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب شاروال هرات، مولوی جلال الدین حقدوست معاون شاروالی و شماری دیگر از مسئولان بخش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

افتتاح آغاز کار اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات واقع در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ هرات

کار پروژه اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ شهر به هزینه بیش از ۳۲ میلیون افغانی از بودجه ذخیروی شاروالی از سوی  الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۴ - ۱۲:۵
Background image

تطبیق پلان عملیاتی کمیسیون نظم شهری در ساحات مختلف شهر

باحضورداشت مسئولان و پرسنل تنظیم و امور مارکت‌ها، پولیس واحد انضباط شهری، مدیریت عمومی ترافیک سد معابر ساحات پل کارآباد، نمبریک، تانک مرکز و سرک جکان به گونه کامل پاکسازی گردید.

گفتنیس. . .

BACK TO NEWS