شاروال هرات: برای حفظ نظم‌دهی به امور شهری، نیاز است تا شهروندان به‌طور گسترده در کنار اداره شاروالی در این امر مهم سهیم گردند

Anonymous (not verified)
یکشنبه ۱۳۹۸/۹/۳ - ۱۲:۴۰
شاروال هرات: برای حفظ نظم‌دهی به امور شهری، نیاز است تا شهروندان به‌طور گسترده در کنار اداره شاروالی در این امر مهم سهیم گردند

غلام حضرت مشفق شاروال هرات همراه رئیس و مسئولان ریاست خدمات تخنیکی و سکتوری از روند نظم‌دهی به امور شهری، جمع‌آوری چرخداران و سدمعابر نظارت نمود. شاروال هرات با بیان اینکه اداره شاروالی برای برقراری نظم پایدار در سطح شهر مصمم و محکم است، اظهار داشت که برای برقراری نظم سرتاسری در شهر، نیاز است تا شهروندان بسیج شده و به‌طور گسترده در راستای تداوم این روند سهیم گردند. آقای مشفق همچنین تأکید ورزید که اداره شاروالی چندین مرتبه به بساط‌داران، چرخداران و دکانداران هشدار داده، با هرگونه بی‌نظمی و امر خلاف قانون شهری برخورد می‌نماید و متخلفین را مورد پیگرد قانونی قرار می‌دهد. گفتنی‌ست که از چندی به این سوء شاروالی هرات بسیاری از ساحات شهری به‌خصوص ساحات مزدحم شهر را نظم بخشیده و مؤفقانه توانسته است تا نظم نسبی را در سطح شهر حاکم سازد. با این حال برای تداوم روند نظم‌دهی به امور شهری، همکاری، مشارکت و سهم‌گیری تک تک شهروندان الزامی است.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۸:۲۲
Background image

معرفی و آغاز به کار رئیس جدید حکومت داری شهری به همکارانش از سوی شاروال هرات و هیئت همراه اش

مولوی عبدالاحد خیرخواه به حیث رئیس جدید حکومت داری شهری شاروالی هرات از سوی الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب شاروال هرات، مولوی جلال الدین حقدوست معاون شاروالی و شماری دیگر از مسئولان بخش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

افتتاح آغاز کار اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات واقع در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ هرات

کار پروژه اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ شهر به هزینه بیش از ۳۲ میلیون افغانی از بودجه ذخیروی شاروالی از سوی  الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۴ - ۱۲:۵
Background image

تطبیق پلان عملیاتی کمیسیون نظم شهری در ساحات مختلف شهر

باحضورداشت مسئولان و پرسنل تنظیم و امور مارکت‌ها، پولیس واحد انضباط شهری، مدیریت عمومی ترافیک سد معابر ساحات پل کارآباد، نمبریک، تانک مرکز و سرک جکان به گونه کامل پاکسازی گردید.

گفتنیس. . .

BACK TO NEWS