الحاج ملا عبدالرازق راشد شاروال اسبق هرات با مردم این ولایت و کارمندان اداره شاروالی هرات خدا حافظی نمود

web_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۷
خداحافظی

در محفلی که به همین مناسب باحضورداشت الحاج مولوی حیات الله مهاجر سرپرست معاونیت مقام ولایت، الحاج ملا عبدالرازق راشد شاروال اسبق هرات، مولوی جلال‌الدین حقدوست معاون اداره شاروالی، رؤسای سه گانه( حکومت داری شهری، عواید، تخنیکی و مسلکی) آمرین نواحی پانزدگانه شهری و داخلی، وکلای گذر و رؤسای شوراهای انکشافی نواحی شهری و کارمندان بخش‌های مختلف این اداره در سالون کنفرانس‌های شاروالی برگزار گردید، شاروال اسبق هرات با مردم شریف این ولایت و پرسنل این اداره خداحافظی نمود.

 

الحاج مولوی حیات الله مهاجر فراهی سرپرست معاونیت مقام ولایت هرات فعالیت‌ها و دستاوردهای شاروالی را در امر توسعه و انکشاف شهر  در زمان «آقای راشد» ارزشمند عنوان نموده و برای شان در وظیفه جدید آرزوی موفقیت نمود.

 

در این مراسم، شاروال اسبق هرات به خاطر تلاش‌های بی‌وقفه اش در امر خدمت‌گذاری برای شهروندان این ولایت پیشرفت و آبادانی شهر هرات از سوی مقام محترم ولایت و شهروندان هرات با اهدای لوح تقدیر و تندیس مورد تقدیر و ستایش قرار گرفت.

 

در ادامه الحاج مولوی جلال‌الدین حقدوست معاون اداره شاروالی هرات، استاد محمد جاوید مایار رئیس حکومت داری شهری، مولوی جمیل جواد رئیس عواید محاسبه و امور اداری در صحبت‌های شان از کارنامه نیک و درخشان« شاروال اسبق هرات» در این شهر یادآوری نموده و اظهار داشتند که تمام خدمات ارائه شده در بخش‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی شاروالی هرات مرهون تلاش‌های شبانه روزی شان بوده است.

 

 در همین حال شاروال اسبق هرات و قوماندان امنیه جدید ولایت بلخ در آخرین دیدار با شهروندان و کارمندان شاروالی هرات از  همکاری و حمایت همه جانبه شان ابراز قدردانی نموده و از آنان خواستند تا با شاروال جدید هرات همکاری داشته باشند.

 

گفتنیست در اخیر برنامه تقدیر نامه‌های مسئولان و کارمندان بخش‌های مختلف این اداره توسط شاروال اسبق هرات برای شان تقدیم گردید

خداحافظیخداحافظیخداحافظیخداحافظی

 

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۸:۲۲
Background image

معرفی و آغاز به کار رئیس جدید حکومت داری شهری به همکارانش از سوی شاروال هرات و هیئت همراه اش

مولوی عبدالاحد خیرخواه به حیث رئیس جدید حکومت داری شهری شاروالی هرات از سوی الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب شاروال هرات، مولوی جلال الدین حقدوست معاون شاروالی و شماری دیگر از مسئولان بخش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

افتتاح آغاز کار اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات واقع در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ هرات

کار پروژه اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ شهر به هزینه بیش از ۳۲ میلیون افغانی از بودجه ذخیروی شاروالی از سوی  الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۴ - ۱۲:۵
Background image

تطبیق پلان عملیاتی کمیسیون نظم شهری در ساحات مختلف شهر

باحضورداشت مسئولان و پرسنل تنظیم و امور مارکت‌ها، پولیس واحد انضباط شهری، مدیریت عمومی ترافیک سد معابر ساحات پل کارآباد، نمبریک، تانک مرکز و سرک جکان به گونه کامل پاکسازی گردید.

گفتنیس. . .

BACK TO NEWS