جلسه نوبتی شورای مشورتی شاروالی هرات برگزار شد

Anonymous (not verified)
دوشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۵ - ۱۱:۸
The Herat Municipal Advisory Council held its regular meeting

جلسه نوبتی شورای مشورتی شاروالی هرات تحت ریاست غلام حضرت مشفق شاروال این ولایت، رئیس حکومتداری شهری، معاونین و اعضای شورای مشورتی پیرامون نهایی‌سازی بودجه اداره شاروالی برگزار گردید.
در این نشست پیرامون بررسی میزان بودجه پیش‌بینی شده و عواید حصول شده‌ی سال مالی گذشته اداره شاروالی (که شامل میزان عواید مجراهای عایداتی مختلف و نواحی شهری است) و پیش‌بینی بودجه سال جاری گفتگو نمودند و جزئیات بودجه انکشافی سال مالی ۱۳۹۹ که از چند روز به این سوء با اعضای شورای مشورتی این اداره به اشتراک گذاشته شده بود، بررسی و نهایی شد.
غلام حضرت مشفق شاروال هرات اظهار داشت که بودجه سال مالی ۱۳۹۹ شاروالی هرات با دقت بیشتر و با مشارکت مستقیم نمایندگان مردم در شورای مشورتی، گذرها و شوراهای محلی بررسی و اولویت‌بندی شده که این موضوع از اهمیت خاصی برای اداره شاروالی برخوردار است.
شاروال هرات با بیان اینکه برای ترتیب و نهایی‌سازی بودجه این اداره در سال پیش‌رو؛ دیدگاه وسیع شهروندان وجود داشته، از عزم اداره شاروالی برای تطبیق تصمیمات مردم به‌منظور انکشاف و پیشرفت متوازن شهر اطمینان داد.
عبدالرحمن مولوی‌زاده معاون شورای مشورتی شاروالی هرات افزود که نمایندگان مردم در این شورا و گذرهای نواحی پانزده‌گانه شهری تلاش ورزیدند تا بودجه انکشافی سال کنونی اداره شاروالی با حفظ انکشاف متوازن اولویت‌بندی و ترتیب گردد و برای اجراآت بعدی به هیئت رهبری شاروالی هرات جهت منظوری از جانب مرکز کشور راجع می‌شود.
همچنان در این جلسه نوبتی شورای مشورتی؛ عبدالسمیع وفا رئیس حکومتداری شهری شاروالی هرات برنامه‌ها و پلان‌های کاری این ریاست را تشریح نموده و از ایجاد بورد مشورتی در هر ناحیه، برگزاری جلسات گزارش‌دهی به مردم و برگزاری گفتمان شهری پیرامون امنیت و خدمات شهری در سه ناحیه شهری هرات سخن گفت.

The Herat Municipal Advisory Council held its regular meeting

 

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۸:۲۲
Background image

معرفی و آغاز به کار رئیس جدید حکومت داری شهری به همکارانش از سوی شاروال هرات و هیئت همراه اش

مولوی عبدالاحد خیرخواه به حیث رئیس جدید حکومت داری شهری شاروالی هرات از سوی الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب شاروال هرات، مولوی جلال الدین حقدوست معاون شاروالی و شماری دیگر از مسئولان بخش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

افتتاح آغاز کار اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات واقع در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ هرات

کار پروژه اعمار ملکیت‌های ۶، ۷ و ۸ ریاست شاروالی هرات در جاده جنوبی مسجد جامع بزرگ شهر به هزینه بیش از ۳۲ میلیون افغانی از بودجه ذخیروی شاروالی از سوی  الحاج ملا نعمت الله حسن صاحب. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۴ - ۱۲:۵
Background image

تطبیق پلان عملیاتی کمیسیون نظم شهری در ساحات مختلف شهر

باحضورداشت مسئولان و پرسنل تنظیم و امور مارکت‌ها، پولیس واحد انضباط شهری، مدیریت عمومی ترافیک سد معابر ساحات پل کارآباد، نمبریک، تانک مرکز و سرک جکان به گونه کامل پاکسازی گردید.

گفتنیس. . .

BACK TO NEWS